معاونت فرهنگی واجتماعی اداره کل اوقاف وامور خیریه آذربایجان شرقی

این سایت جهت انتشار از فعالیتهای فرهنگی واجتماعی اداره کل اوقاف ایجاد گردیده است

معاونت فرهنگی واجتماعی اداره کل اوقاف وامور خیریه آذربایجان شرقی

این سایت جهت انتشار از فعالیتهای فرهنگی واجتماعی اداره کل اوقاف ایجاد گردیده است

فعالیت معاونت فرهنگی واجتماعی درزمینه های مختلف از جمله اجرای نیات شامل(اجتماعی، خیریه، مدارس علوم دینی،مساجد،بقاع متبرکه ونیات مذهبی) - حوزه وقف (اشنایی مردم با مسئله وقف - رسیدگی به بقاع متبرکه وامامزاگان استان - رسیدگی به هیات امناء مساجد وصدور احکام آنها و... می باشد.
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
پیوندهای روزانه

۱ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

پنجشنبه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۲:۲۴ ب.ظ

اجرای طرح های ضیافت همدلی و ضیافت الهی در ماه رمضان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی:
اجرای طرح های ضیافت همدلی و ضیافت الهی در ماه رمضان
مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی از اجرای دو طرح ضیافت همدلی و ضیافت الهی برای پر بار کردن سفره مادی و معنوی روزه داران خبر داد.
به گزارش اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی،حجت الاسلام دکترسید شهاب الدین حسینی ضمن بیان این مطلب ابراز داشت: با توجه به شیوه ویروس منحوس کرونا در سطح کشور و لزوم پرهیز از تجمعات در مساجد و امامزاده ها باید تدابیر لازم برای ماه مبارک رمضان جهت بهره مندی مومنان از برنامه های معنوی این ایام اندیشیده می شد که در این رابطه رایزنی های لازم با دستگاه های بهداشتی متولی در استان و صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی در قالب رزمایش ضیافت همدلی صورت گرفت و تصمیمات و راهکارهای پیشنهادی تبادل نظر شد.
وی افزود: بر اساس برنامه های تدارک دیده شده برای طرح ضیافت همدلی بسته های معیشتی با مشارکت خیرین و موسسات خیریه در طول ماه مبارک رمضان در اختیار نیازمندان قرار می گیرد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ادامه داد: در طرح ضیافت الهی نیز سفره معنوی با مشارکت دستگاه های ذیربط در سر سفره مردم مومن خواهیم داشت که شامل پخش اذان و ادعیه از ماذنه مساجد و امامزادگان، برگزاری جلسات تفسیر قرآن بدون حضور مردم از جوار امامزادگان به صورت برنامه های تولیدی جهت پخش در فضای مجازی، ترتیل خوانی قرآن در محل مسجد بلال صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی است.
حجت الاسلام حسینی اضافه کرد: برای ولادت با سعادت امام حسن مجتبی(ع) و وفات ام المومنین، مادر امت اسلام حضرت خدیجه کبری (س)، شبهای قدر و اجرای برنامه های دعاخوانی و مناجات نیز با صدا و سیمای استان هماهنگی های لازم صورت گرفته تا سفره معنوی مومنان در این ایام پر بارتر باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۲:۲۴
معاونت فرهنگی واجتماعی اوقاف وامور خیریه آ.ش